خرید و فروش شیره خرما درجه یک

‌خرید خرمای شاهانی درجه یک
مارس 10, 2023
خرید و فروش رنگینک درجه یک
مارس 10, 2023
Show all

خرید و فروش شیره خرما درجه یک

خرید و فروش شیره خرما درجه 1، در حال حاضر به دلیل داشتن خواص درمانی زیاد و مواد مغذی فراوان بسیار پر رونق است. این محصول شگفت انگیز متقاضیان زیادی در سطح بازار های داخلی و خارجی دارد.

خرید شیره خرما درجه یک

شیره خرما یک ماده انرژی زای بسیار خوش طعم است که با تامین انرژی مورد نیاز بدن موجب افرایش یادگیری و فعالیت می شود. این محصول حاوی مقادیر زیادی از؛ انواع ویتامین ها، قند های طبیعی، فیبر، آهن، فسفر و غیره است. این محصول در تولید بسیاری از خوراکی ها از جمله؛ کیک، شیرینی، نان و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. شیره خرما یکی از مهم ترین فرآورده های میوه خرما است با توجه به مضرراتی که شکر برای بدن دارد می توان در تولید شیرینی جات، آبنبات، نان های رژیمی و حلوا از این محصول ارزشمند به جای شکر استفاده‌کرد. برای خرید شما می توانید با مراجعه به وب سایت های خرید و فروش اینترنتی به صورت آنلاین با عرضه کنندگان آن ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت و سفارش دهید.

فروش شیره خرما

شیره خرمای درجه 1 رنگ کاملا شفافی دارد و میزان خاکستر موجود در محصول نیز حداکثر باید 5.1 درصد باشد.  طعم و بوی آن باید خاص باشد در حقیقت طعم و بوی این محصول باید طبیعی باشد و فاقد هر گونه کپک زدگی، ترشیدگی و … باشد. ضمنا این محصول باید فاقد هر گونه افزودنی باشد و به صورت طبیعی به دست آید. چنان چه در فرآیند تولید از ماده افزودنی به جز اسید سیتریک در آن استفاده شود در این صورت شیره خرمای اصل نیست. این محصول به صورت فله ای و بسته‌بندی های شیشه ای و پلاستیکی در بازار به فروش می رسد. هر چقدر قالب های بسته‌بندی استاندارد و مشتری پسند باشد در خواست خرید آن بیشتر خواهد شد. این محصول به خاطر ارزش غذایی بالایی که دارد بازار خرید و فروش پر رونقی را به خود گرفته‌است.

خواص شگفت انگیز این محصول

  • فیبر موجود در شیره خرما باعث می شود فرآیند دفع آسان تر شود.
  • مصرف شیره خرما برای سلامت دستگاه گوارش خوب است.
  • این محصول کاملا انرژی زا بوده و قدرت یادگیری را افزایش می دهد.
  • مصرف شیره خرما در دوران بارداری فرآیند زایمان و وضع حمل را آسان تر می کند.
  • حاوی آهن و اسید فولیک فراوان است و در برطرف کردن کم خونی کمک می کند.
  • به دلیل داشتن کلسیم و منیزیم باعث تقویت و استحکام استخوان ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09305886010